آرشیو تیر ماه 1401

پايپ ايران برترين توليد كننده منهول پلي اتيلن در ايران

فروش لوله کاروگیت فاضلابی- کاربرد لوله کاروگیت فاضلابی

۴ بازديد

لوله کاروگیت فاضلابی چیست؟

لوله کاروگیت فاضلابی با مراحل و فرآیند های تولید از قبیل: اکسترود، قالب گیری، دستگاه خنک کننده و... آماده مصرف و به کار گیری در پروژه های مختلف است. در طی مراحل تولید لوله کاروگیت فاضلابی برای استحکام و دوام به صورت ساختار خاصی طراحی می شود. این ساختار خاص کمک می کند تا فشار های وارده بر آن تاثیر اندکی گذاشته و برای سالیان طولانی قابل استفاده باشند.

ساختار لوله کاروگیت فاضلابی:

این ساختار خاص کمک بسیاری به لوله کاروگیت فاضلابی می کند و مسبب تفاوت آن با سایر لوله ها است چرا که دارای دو جداره می باشد. ساختار آن با وجود دو جداره بودن قوی تر و مقاوم تر می باشد که از یک دیواره صاف و صیقلی و دیواره دیگر شیار دار حاصل شده است. در ساختار و تهیه آن ها از مواد اولیه خام مختلفی استفاده شده است تا در نهایت محصولی با کیفیت و سازگار تهیه شود. مهم ترین ماده خام آن، پلی اتیلن است که در بسیاری از محصولات استفاده می شود. بهره مندی از این ماده فوق العاده قوی و مقاوم باعث شده است تا لوله کاروگیت فاضلابی تهیه شده نیز مقاوم و قوی باشد. آن را به عنوان راه حلی و جایگزین لوله های قدیمی در بازار می شناسند که با کنترل و آزمون های مختلف، محصولی استاندارد و مهندسی شده است.

کاربرد لوله کاروگیت فاضلابی:

این محصولات از نظر فیزیکی دارای مزایا و امیتازات خاصی می باشند که کاربرد های آن در حال گسترش است. کاربرد های لوله کاروگیت فاضلابی شامل: خطوط فاضلاب، زهکشی، انتقال سیالات شیمیایی، گاز و آب و... می باشد. نمونه های گفته شده جزی از کاربرد لوله های کاروگیت فاضلابی می باشد چرا که با اهمیت مزایای آنها رد بخش های مختلف قابل استفاده و اجرا می باشد.

مزایا لوله کاروگیت فاضلابی:

همانطور که گفته شد کاربرد فراوان آنها به علت مزایا و ویژگی های مهم آنهاست. در ادامه به مزایای مهم و فوق العاده آنها اشاره خواهد شد.

اولین مزیت آنها شامل وزن سبک است. با این حال می توانند آن را به سادگی حمل و نقل نمود و نصب آن نیز بسیار آسان است. به عبارت دیگر برای جا به جایی آن یک کارگر می تواند آن را به راحتی بلند کند و آن را از مکانی به مکان دیگر منتقل کند. همین امر سبب جدایی و تمایز این لوله با سایر لوله ها شده است. به طور مثال برای حمل یک لوله آهنی، فولادی و... شما هرگز نمی توانید آن را به تنهایی یا چندین نفر حمل و نقل کنید، بلکه با ماشین آلات خاص امکان جا به جایی آن راحت تر است.

دومین مزیت لوله کاروگیت فاضلابی مربوط به استحکام عالی آن است. این استحکام عالی که در لوله های قدیمی وجود دارد، حاصل از ساختار خاص آن است که در مواقعی که فشار بار زیاد است، این محصول دچار ایراد و مشکل نمی گردد.

مزیت دیگر که می توان به آن اشاره کرد و بسیار اهمیت دارد، طول عمر بالای آن است. برای اجرای سیستم خطوط فاضلاب یا زهکشی و.... نیازمند به لوله ها و اتصالاتی هستیم که مادام العمر خدمت کنند و نیازمند به تعویض آن ها هر چند سال نباشد. لوله کاروگیت فاضلابی با ارائه طول عمر بالا حدود 70 سال می تواند انتخاب مناسبی باشد. همچنین اگر آن ها به دستی نصب شده باشند یا اتصالات آن به خوبی مهر و موم شده باشند می توانند تا 100 سال نیز مقاومت و طول عمر داشته باشند.

از مزایای دیگر که موجب برتری لوله کاروگیت فاضلابی شده است، مقاومت بالای آن است. اگر محیطی حاوی مواد شیمیایی یا اسیدی است، یا زمینی ناهموار است، آن ها را در فضای باز و به صورت سطحی نصب کرده اید، مطمعئن باشید که با مقاومت عالی آن ها میزان خرابی و پوسیدگی بسیار کم است. بنابراین آن ها محصولاتی هستند که در برابر خوردگی، زنگ زدگی، اشعه خورشید، مواد شیمیایی و خورنده، حرکات زمین، فرسودگی و.... مقاوم است.

تمام مزیت های لوله کاروگیت فاضلابی منجر شده است تا صنایع برای کاربرد های خود انتخاب عالی و حرفه ای داشته باشند.

قیمت لوله کاروگیت فاضلابی:

این محصول عالی و قوی همان چیزی است که تمام صنایع به دنبال آن هستند و با تمر کز بر نیاز و پروژه، اهداف مهندسی خود می توانند ابعاد مناسب آن را تهیه نمایند. در واقع تولید آن ها در ابعاد و اندازه ای موجب شده است تا صنایع مطابق با نیاز خود آن را تهیه و خریداری کنند.  با مشخص شدن عوامل موثر در تعین قیمت لوله کاروگیت فاضلابی می توانید انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشید. فاکتور های مهم عبارتند از: اتصالات، نوع نصب، وزن و ابعاد، نوع کاربرد، استاندارد بودن، کیفیت بالا و.... می باشد. یکی از فاکتور هایی که مربوط به شرایط اقتصادی است و تاثیر مستقیمی بر روی قیمت لوله کاروگیت فاضلابی می گذارد، نوسانات بازار است که علت یکسان نبودن قیمت آن ها می تواند به چنین عاملی ارتباط داشته باشد.

کارخانه تولید لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران:

کارخانه لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید لوله کاروگیت فاضلابی با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله کاروگیت فاضلابی را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش لوله کاروگیت فاضلابی پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله کاروگیت فاضلابی برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله کاروگیت فاضلابی و استعلام قیمت لوله کاروگیت فاضلابی با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.